Bloggfeber

Det är helt sjukt hur fäst man kan bli vid en blogg. Andras bloggar så som ens egna. Jag började blogga för några dagar sen och jag vill bara skriva, skriva och skriva. Men jag låter bli att skriva för mycket för annars tror ni väl att jag inte har nåt liv. Men jag måste erkänna att jag kan sitta flera timmar framför datorn, huh!

När vi ändå är inne på bloggar tänkte jag lista mina absolut favoritbloggar.

Stilrobin - den bästa och snyggaste manliga bloggaren enligt mig. Sparar alltid den till sist bland den dagliga bloggläsningen eftersom den ger så mycket roande läsning. Den är bäst! Han kommer gå långt den killen.

Sina-Lee - en sån oerhört härlig och go människa. Man kan ju inte göra nåt annat än att gilla henne.

Frusofie - en stark kvinna som jag beundrar mycket. Att läsa hennes blogg ger mycket, inspiration bla. Hon får gärna komma hem till mig och laga nån smaskig rätt.

Blixman - en blogg som jag inte har följt så länge faktiskt men hon ger en sån oerhört inspiration. Kolla hennes cupcakes till exempel. Hon har blivit min favorit cupcakesbagare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0