Chichousewife cover

I början av varje månad tänkte jag ge ut mitt lilla cover-omslag där ni får veta vad jag bland annat kommer att skriva om månaden framöver. Då ser ni om det är lönt att läsa vidare eller så får ni fly fältet. Men det är klart ni ska stanna!



Chic inredning får vi aldrig nog av. Jag kommer visa er mina favoritstilar och några riktiga ögongodisar, en fröjd för ögat!

Mina favoriter i badrumsskåpet är fräsha dofter och skönt mot huden.

Smarriga cupcakes finns det många av och man kan göra hur många varianter som helst. Använd fantasin så kommer du långt!

Heta vårkläder kryllar det av i butikerna, och i webbshopen också för den delen, det kan väl ingen ha undgått? Jag visar er mina favoriter som jag kommer satsa på.


Nå vad säger ni? Det här låter väl inte så farligt? Kika in varje dag så får ni läsa fräsha uppdateringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0