Nu har ni ett ansikte




Detta är jag i somras. 17 år, blir 18 den 6 september. Längtar galet mycket. Går i tvåan på samsam, tar alltså studenten nästa år. Vill ut i den stora världen och känna på verkligheten, göra mina egna val, ta körkort och flytta till ett eget boende med en mops som ska heta Elvis, varför inte liksom?

Efter studenten har jag planer på att utbilda mig till reseledare eller flygvärdinna. Hur härligt vore inte det? Får klura mer på det där men det skulle vara en härlig upplevelse. Jag som gillar att resa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

smart att skaffa hund då??

2009-02-26 @ 20:01:56
Postat av: Elin

Senare i livet såklart. Vem har sagt att allt ska ske på en gång?

2009-02-26 @ 20:29:48
URL: http://chichousewife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0