Spring/summer 2009




Modeskaparna har slagit till på stort och har träffat mig rakt i hjärtat. Det här är mitt i prick! Det är är vår/sommar kollektionerna 2009 där mycket ljusa och pastellfärger dominerar och det gillar vi!

Choe hade enligt mig den snyggaste kollektionen. Mycket pastell och luftiga kläder.

Missoni - ögongodis så det bara skriker om det! Väldigt chic och stilrent.

Miu miu - jag tänker väldigt mycket storstad, sena utekvällar med vännerna.

Valentino -  lekfullt men samtidgt stilrent. En härlig vårdag ute i solen, simple as that!

Karen Walker - så citychic! Tänk er en runda på stan bland de exklusiva affärerna, eller varför inte sittandes på en uteservering med en cupcake och latte i handen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0