Bilder på...

Bilder. Massvis med på en själv eller personliga bilder. Det gör en blogg intressant. En blogg man gärna besöker om och om igen. Inget är så tråkigt att bara läsa en text utan bilder. Men grejjen är den att jag inte har så många bilder på mig själv på min laptop och om jag hade det skulle jag självklart lägga upp dem här. Visst skulle jag kunna knäppa ett och annat kort men jag personligen tycker att det är lite småtöntigt att stå och ta kort på sig själv. Det känns så fejkat och påklistrat på nåt sätt, nästan lite "tvingad-känsla" över det hela. Det ska komma naturligt, spontant som till exempel på en fest eller stunder ute i naturen eller med vänner. And that's my friends is why I don't have any pictures on myself. Men så fort jag får tillfälle ska jag knäppa bilder, massvis med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0