Några klick från vinst



Ingen i bloggvärlden kan väl ha missat Gratisbio? Jag har varit medlem i drygt ett år och jag har bara lyckats skrapa ihop ynka 92 poäng. Mitt mål är att få ihop poäng till ett presentkort och jag ska ha det. Jag ska, ska, ska ha det! Bli medlem här och få 50 poäng gratis av mig när du skriver in snyggobert som värvare och du är bara några klick från att få hem din vinst helt gratis, antingen en biocheck eller ett presentkort.



För varje inlägg du skriver om Gratisbio, du får endast skriva ett inlägg i veckan, kan du få 10-1000 poäng samtidigt som du tävlar om ett presentkort värt 500 riksdaler hos Nelly. Så sitt inte bara där och glo, bli medlem och skrapa ihop dina poäng. NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0