Sneak peak i badrumsskåpet

Jag lovade er att visa mina favoritprodukter, och här kommer dem

  
Biotherm body milk, Victoria's secret, Escada och Isadora, Cliniderm day lotion och rengöring


En oerhört viktig sak för mig är att dofta gott! Så fort någon går förbi mig sniffar jag alltid efter lukter. Vad är det för doft? Fräsch, blommig, stark? Det gör jag alltid! Innan jag ska ut nånstans smetar jag alltid på lotion, sen en parfym på halsen/bröstet och sen en annan parfym på handlederna.

Dagens tips: blanda två av dina parfymer. Gör som jag, spraya en på halsen och den andra på handlederna. Viola, nu har du en alldeles egen unik doft!

Kommentarer
Postat av: Mia

Biotherm är bra :)

2009-03-03 @ 22:44:17
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0