The Hills med Lauren

The Hills, The Hills, The Hills dominerar på min laptop just nu och det har det gjort dem senaste dagarna. Varför har jag inte tittat på det tidigare? Tittade på det för första gången för bara nån dag sen och ja jag vet, jag ligger efter i TV och filmvärlden. Visste ni förresten att jag bara har sett första Pirates of the Carribean, två Harry Potter och halva Sagan om Ringen? Hursom, det är i LA allting händer. Det ser så attans härligt ut med palmer, värmen och dess uteserveringar och det får mig att längta dit, kanske att jag pluggar där i framtiden?


Jag skulle passa bra in där. Tror ni inte det?

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

är du ett fan av the hills? då har du kommit helt rätt!

2009-03-17 @ 22:13:11
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0