Tio saker innan 30


Jag har knåpat ihop min lista på 10-saker-jag-ska-göra-innan-jag-fyller-30

1.
Ta körkort
2. Plugga utomlands
3. Skaffa en mops
4. Göra karriär
5. Hitta drömmannen och gifta mig med honom
6. Skaffa minst ett barn
7. Köpa mitt drömboende och totalrenovera
8. Åka till ett av mina drömresemål, dvs Australien, New York eller Sydafrika
9. Hitta på ett eget recept, antingen inom mat eller bak
10. Vinna på lotto

De nio första är jag säker på kommer inträffa men den sista, att vinna på lotto är jag lite tveksammare över. Men hoppas kan man ju alltid! Då har jag råd att göra allt det ovannämnda + lite till. Nu vill jag att mitt riktiga vuxna liv ska börja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0