Årets-stora-vårshopping-vill-ha

Snart är det dags för årets stora vårshopping. Jag och C har spikat ett datum, närmare bestämt den 4e april. Redan nu känner jag att min garderob inte är något att skryta med då den består av gamla trasor i svart, grått och vitt. Så jag ska investera i härliga ljusa pastellfärger som puderrosa, mintgrön skulle sitta fint men det måste passa på själva plagget. Jag längtar som satan till den dagen då man kan gå i shorts eller klänning UTAN strumpbyxor, med glajjor fastklistrade i fejjan och en fet glass i handen sittandes på en uteservering. 

 


Ovan ser ni vad jag kommer att satsa på. Ljusa, fluffiga, pastell kläder. Får bara hoppas att affärerna har det jag är ute efter men av det jag redan har sett så ska det inte vara några problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0